|
Βοήθεια |
|
Όχι δεν υπάρχει χρέωση. Ακόμη και αν αποδεχθείτε κάποια από τις
προσφορές που έχετε λάβει από τις μεταφορικές εταιρείες το
ecometafores.gr ΔΕΝ σας χρεώνει καμία προμήθεια. 1. Διαδικασία Καταχώρισης Πραγμάτων Για Μεταφορά
Από το πεδίο της γενικής κατηγορίας και της υποκατηγορίας επιλέγετε τα πράγματα
που θέλετε να μεταφέρετε. Εφόσον
έχετε επιλέξει τί θέλετε να μεταφέρετε, στην συνέχεια δίνετε αναλυτική και
λεπτομερή περιγραφή των πραγμάτων, όπως διαστάσεις, βάρος, συσκευασία
και αποστέλλετε φωτογραφίες έτσι ώστε οι Μεταφορικές Εταιρείες να έχουν
πλήρη εικόνα των αντικειμένων προς μεταφορά. Αν
κατά την διαδικασία της φόρτωσης της φωτογραφίας στο ecometafores.gr εμφανιστεί κάποιο μήνυμα λάθους τότε δοκιμάστε τα παρακάτω: -Βεβαιωθείτε ότι η φωτογραφία έχει την κατάλληλη κωδικοποίηση (π.χ. gif, jpg, bmp κλπ.) -Μειώστε το μέγεθος της φωτογραφίας (επεξεργαστείτε το πλάτος και το ύψος αυτής) -Μην προσπαθείτε να καταχωρίσετε πάνω από 5 φωτογραφίες
Αν
εξαντλήσετε όλα τα παραπάνω και εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα,
παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα υποστήριξης του ecometafores.gr
μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας. Τις περισσότερες φορές είναι δύσκολο για κάποιον να εκτιμήσει τις διαστάσεις και το βάρος των πραγμάτων προς μεταφορά, αυτό όμως δεν αποτελεί πρόβλημα. Όταν φτάσετε στο σημείο που πρέπει να δηλώσετε τα παραπάνω στοιχεία, πατήστε στην επιλογή "δεν γνωρίζω ακριβώς τις διαστάσεις". Με την επιλογή αυτή, οι μεταφορικές εταιρείες καταλαβαίνουν ότι δεν έχετε ορίσει τα στοιχεία με ακρίβεια. Προκειμένου να έχουν καλύτερη εικόνα για τα αντικείμενα που επιθυμείτε να μεταφέρετε, μπορείτε να στείλετε φωτογραφίες τους. Στα
συγκεκριμένα πεδία του ecometafores.gr δηλώνετε την ακριβή διεύθυνση
της παραλαβής και του προορισμού των πραγμάτων προς μεταφορά. Τα
στοιχεία που απαιτούνται είναι Νομός, Περιοχή, Ταχυδρομικός Κωδικός, Χώρα.
Στα
συγκεκριμένα πεδία του ecometafores.gr μπορείτε να ορίσετε την
ημερομηνία παραλαβής και την ημερομηνία παράδοσης. Και στις δύο
περιπτώσεις μπορείτε να ορίσετε μία ακριβή ημερομηνία για την παραλαβή
και την παράδοση ή ακόμη και ένα χρονικό διάστημα. Όσο πιο ευέλικτες
είναι οι ημερομηνίες τόσο περισσότερες προσφορές θα έχετε.
Δηλώνετε τα προσωπικά σας στοιχεία όπως όνομα, επώνυμο, τηλέφωνο, ηλεκτρονική διεύθυνση (email), ταχυδρομική διεύθυνση κλπ. Πρέπει
να γνωρίζετε ότι τα στοιχεία σας δεν γίνονται γνωστά σε καμία
μεταφορική εταιρεία παρά μόνον σε αυτήν που θα επιλέξετε αποδεχόμενος
την προσφορά της και που θα αναλάβει να μεταφέρει τα πράγματά σας. 2. Διαχείριση Μεταφοράς/Μετακόμισης
Στην περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε κάποια από τα στοιχεία που έχετε δηλώσει στην καταχώρισή σας ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία: -Εισαγωγή στο: ο Λογαριασμός μου -> Μενού -> Οι Μεταφορές Μου -> Ανοιχτές -Στην λίστα με τις ανοιχτές καταχωρίσεις πατήστε στην επιλογή “ Επεξεργασία Καταχώρισης” που βρίσκεται δεξιά της καταχώρισης που θέλετε να τροποποιήσετε. Στην περίπτωση που δεν έχετε δεχθεί καμία προσφορά τότε μπορείτε να κάνετε οποιεσδήποτε αλλαγές, ακόμη και στα στοιχεία προορισμού, διεύθυνση κλπ. Δεν μπορείτε να κάνετε καμία αλλαγή στην περίπτωση που έχετε αποδεχθεί την προσφορά μιας μεταφορικής εταιρείας. Αν έχετε δεχθεί προσφορές και θέλετε να αλλάξετε κάποιες από τις πληροφορίες όπως διεύθυνση, προορισμό, ημερομηνία κλπ, θα πρέπει πρώτα να απορρίψετε όλες τις ενεργές προσφορές. Για να αποδεχθείτε μία ενεργή προσφορά πρέπει να κάνετε τα εξής: -Εισαγωγή στο: ο Λογαριασμός μου -> Μενού -> Οι Μεταφορές μου -> Ανοιχτές -Επιλέξτε την καταχώριση μεταφοράς από την λίστα -Στην σελίδα που θα εμφανιστεί μπορείτε να δείτε όλες τις προσφορές για την συγκεκριμένη καταχώριση -Αποδεχθείτε την προσφορά που σας συμφέρει πατώντας στην επιλογή “Αποδοχή”
Μπορείτε να αποδεχθείτε μόνο προσφορές που είναι ενεργές. Δεν μπορείτε να αποδεχθείτε μία προσφορά που έχει απορριφθεί ή έχει λήξει ή έχει αποσυρθεί ή έχει αντικατασταθεί. Για προσφορές που δίνονται από τους μεταφορείς μέσω του ecometafores.gr, αμέσως μετά την αποδοχή της προσφοράς, η καταχώρισή σας μεταφέρεται από τις “Ανοιχτές Καταχωρίσεις” στις “Ολοκληρωμένες”. Στην συνέχεια . το ecometafores.gr θα στείλει στην μεταφορική εταιρεία της οποίας έχετε αποδεχθεί την προσφορά, ένα email με τα στοιχεία επικοινωνίας σας. Για να απορρίψετε μία προσφορά πρέπει να κάνετε τα εξής: -Εισαγωγή στο: ο Λογαριασμός μου -> Μενού -> Οι Μεταφορές μου -> Ανοιχτές -Επιλέξτε την καταχώριση μεταφοράς από την λίστα -Στην σελίδα που θα εμφανιστεί μπορείτε να δείτε όλες τις προσφορές για την συγκεκριμένη καταχώριση -Από την λίστα που βρίσκεται κάτω από την επιλογή “Αποδοχή” / “Απόρριψη” επιλέξτε τον λόγο για τον οποίο επιθυμείτε να απορρίψετε την προσφορά και στην συνέχεια πατήστε στην επιλογή “Απόρριψη”
Δεν μπορείτε να απορρίψετε μία προσφορά που έχει απορριφθεί ή έχει λήξει ή έχει αποσυρθεί ή έχει αντικατασταθεί. Μπορείτε να απορρίψετε μόνο ενεργές προσφορές.
Αν για οποιοδήποτε λόγο δεν επιθυμείτε να λαμβάνετε προσφορές από τις μεταφορικές εταιρείες, μπορείτε να αποσύρετε την καταχώρισή σας σύμφωνα με τα παρακάτω: -Εισαγωγή στο: ο Λογαριασμός μου -> Μενού -> Οι Μεταφορές μου -> Ανοιχτές -Στην λίστα με τις ανοιχτές καταχωρίσεις πατήστε στην επιλογή “Απόσυρση και μεταφορά στις draft” που βρίσκεται δεξιά της καταχώρισης που θέλετε να αποσύρετε. Η καταχώριση που έχει αποσυρθεί μεταφέρεται στις: Οι Μεταφορές μου -> Πρόχειρες(drafts). Αν έχετε δεχθεί προσφορές και θέλετε να αποσύρετε την καταχώρισή σας τότε πρέπει να απορρίψετε όλες τις προσφορές και στην συνέχεια να ακολουθήσετε την παραπάνω διαδικασία. Δεν μπορείτε να αποσύρετε μια καταχώριση στην περίπτωση που έχετε αποδεχθεί την προσφορά μιας μεταφορικής εταιρείας για την συγκεκριμένη καταχώριση. 3. Τρόποι Πληρωμής
Κάθε μεταφορική εταιρεία μέλος του ecometafores.gr δέχεται διάφορους τρόπους πληρωμής. Πριν δεχθείτε την προσφορά της, διαβάστε το προφίλ της. Στο προφίλ, εκτός από άλλες σημαντικές πληροφορίες όπως η αξιολόγησή της από τους πελάτες της σε προηγούμενες συναλλαγές, θα ενημερωθείτε με ποιους τρόπος μπορείτε να καταβάλετε το ποσό της πληρωμής.
4. Σχετικά με τις Μεταφορικές Εταιρείες
Το
ecometafores.gr δεν εμπλέκεται στις συναλλαγές μεταξύ πελατών και
μεταφορικών εταιρειών και δεν εγγυάται την φερεγγυότητα, την ασφάλεια
και την νομιμότητα αυτών. Οι κριτικές ωστόσο και τα σχόλια που
γράφονται στο ecometafores.gr για κάθε μία από τις εταιρείες, είναι αξιολογήσεις από χρήστες που τις έχουν χρησομοποιήσει για την μετακόμιση / μεταφορά τους και δίνουν
μία πολύ καλή εικόνα για αυτές.
Αν έχετε καταχωρίσει μια μετακόμιση δείτε στην παράγραφο 4.3 την διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε για να να έχετε τηλεφωνική επικοινωνία με την
μεταφορική εταιρεία (πριν αποδεχθείτε την προσφορά της ) και να κλείσετε ραντεβού για την επί τόπου εκτίμηση του κόστους.
Αν η καταχώρισή σας δεν είναι μετακόμιση υπάρχουν δύο τρόποι με τους οποίους μπορείτε να επικοινωνήσετε με την μεταφορική εταιρεία πριν την αποδοχή προσφοράς της. Και στις δύο περιπτώσεις θα πρέπει να είστε συνδεδεμένοι στον λογαριασμό σας στο ecometafores.gr :
1. Οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία έχει την δυνατότητα να επικοινωνήσει μαζί σας, αποστέλλοντάς σας μήνυμα σχετικά με κάποια ανοιχτή καταχώριση χωρίς να έχει δώσει προσφορά. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επικοινωνήσετε με την μεταφορική εταιρεία από το πεδίο “Γενικές ερωτήσεις σχετικά με την καταχώριση” που βρίσκεται στο κάτω μέρος της σελίδας της καταχώρισης, απαντώντας στο μήνυμα που σας έχει στείλει.
2. Στην περίπτωση που η μεταφορική εταιρεία έχει δώσει προσφορά για την καταχώριση της μεταφοράς σας: -Εισαγωγή στο: ο Λογαριασμός μου -> Μενού -> Οι Μεταφορές μου -> Ανοιχτές -Επιλέξτε την καταχώριση μεταφοράς από την λίστα Πατώντας στην επιλογή “Λεπτομέρειες Προσφοράς και Αποστολή Μηνυμάτων” (βρίσκεται δεξιά της προσφοράς), μεταφέρεστε στην περιοχή μηνυμάτων, και στο κάτω μέρος της σελίδας υπάρχει το πεδίο από το οποίο μπορείτε να στείλετε το μήνυμά σας. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις επικοινωνίας που έχετε ορίσει από το μενού “Υπηρεσία Ειδοποιήσεων” που βρίσκεται στο: ο Λογαριασμός μου -> Μενού -> Στοιχεία Λογαριασμού -> Υπηρεσία Ειδοποιήσεων, τόσο εσείς όσο και η μεταφορική εταιρεία, κάθε φορά που στέλνετε κάποιο μήνυμα θα ειδοποιείται μέσω email και θα σας απαντά το συντομότερο δυνατό.
Αν η καταχώρισή σας δεν είναι μετακόμιση, δεν μπορείτε να έχετε άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με την μεταφορική εταιρεία πριν αποδεχθείτε την προσφορά της (αν η καταχώρισή σας είναι μετακόμιση, δείτε την παράγραφο 4.3). Από την στιγμή που θα αποδεχθείτε την προσφορά της, το ecometafores.gr θα της στείλει τα στοιχεία σας με την επιβεβαίωση ότι προχωρά η διαδικασία της μεταφοράς. Στην συνέχεια η μεταφορική εταιρεία είναι υποχρεωμένη να επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας προκειμένου να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Αν μετά από λογικό χρονικό διάστημα από την αποδοχή δεν επικοινωνήσει με εσάς, τότε θα πρέπει να το κάνετε εσείς. Τα στοιχεία της μεταφορικής εταιρείας θα σας έχουν αποσταλεί από το ecometafores.gr με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που ορίσατε κατά την εγγραφή σας, αμέσως μετά την αποδοχή της προσφοράς της μεταφορικής εταιρείας. Αν για οποιοδήποτε λόγο, έπειτα από λογικό χρονικό διάστημα, η επικοινωνία μεταξύ σας δεν είναι εφικτή, τότε επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση μελών του ecometafores.gr μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας. Σας υπενθυμίζουμε ότι το ecometafores.gr είναι δημόσιος διαδικτυακός τόπος για τον λόγο αυτό μην δημοσιεύετε τα προσωπικά σας στοιχεία όπως τηλέφωνο, διεύθυνση, όνομα κλπ.
Επίσης, το ecometafores.gr καταγράφει τα μηνύματα που αποστέλλονται από τους Χρήστες προς τις Μεταφορικές Εταιρείες και το αντίστροφο με σκοπό να εξακριβώσει εάν υπάρχουν παραβάσεις των Όρων Χρήσης . Τα μηνύματα αυτά, τα οποία ανταλλάσσονται μέσω του συστήματος επικοινωνίας του ecometafores.gr, δεν είναι προσωπικά και μπορούν να διαβάζονται από όλους, δηλαδή από όλα τα εγγεγραμμένα Μέλη και τους επισκέπτες του ecometafores.gr. Το ecometafores.gr σας δίνει την δυνατότητα να έχετε τηλεφωνική επικοινωνία με τις μεταφορικές εταιρείες (πριν αποδεχθείτε κάποια από τις
προσφορές) και να κανονίσετε ραντεβού με αυτές οι οποίες ενδιαφέρονται να σας δώσουν προσφορά για την μετακόμισή σας, με σκοπό να υπολογιστεί με ακρίβεια το κόστος της μετακόμισης και να εξασφαλίσετε την χαμηλότερη δυνατή προσφορά. Η διαδικασία έχει ώς εξής: 1. Θα ειδοποιηθείτε με email ότι μια μεταφορική εταιρεία θέλει να επικοινωνήσει μαζί σας για να κανονίσετε ραντεβού για την επί τόπου εκτίμηση κόστους της μετακόμισής σας Έχετε δύο επιλογές να αποδεχθείτε την αίτηση της μεταφορικής εταιρείας για την επί τόπου εκτίμηση κόστους: 2.1 Απαντώντας στο παραπάνω email, ενημερώνετε το ecometafores.gr πως επιθυμείτε το ραντεβού. 2.2 Ακολουθείστε την παρακάτω διαδικασία: -Εισαγωγή στο: ο Λογαριασμός μου -> Μενού -> Οι Μεταφορές μου -> Ανοιχτές -Επιλέξτε την καταχώριση μεταφοράς από την λίστα -Πατήστε στην επιλογή "Θέλω αυτός ο μεταφορέας να επικοινωνήσει μαζί μου" Στην συνέχεια το ecometafores.gr θα δώσει τα στοιχεία επικοινωνίας σας στον μεταφορέα για να επικοινωνήσει μαζί σας και να κανονίσετε την συνάντηση. Το ecometafores.gr δεν μεταβιβάζει και δεν χρησιμοποιεί τα στοιχεία σας χωρίς την συγκατάθεσή σας.
5. Διαχείριση Λογαριασμού στο ecometafores.gr
Στο
ecometafores.gr λαμβάνετε προσφορές από πολλές μεταφορικές εταιρείες
που είναι μέλη του ecometafores.gr και ήδη κάνουν παρόμοιες
διαδρομές. Για να εγγραφείτε ως χρήστης υπάρχουν δύο τρόποι: -Απλή
εγγραφή μέσω της επιλογής “Εγγραφή”: την στιγμή της εγγραφής δεν
έχετε να καταχωρίσετε κάποια μεταφορά στο ecometafores.gr. Η καταχώριση μεταφοράς μπορεί να γίνει αργότερα από: ο Λογαριασμός μου -> Μενού -> Οι Μεταφορές μου -> Νέα Καταχώριση ή από το βασικό μενού “Νέα Καταχώριση”. -Αν έχετε ήδη συμπληρώσει την καταχώρισή σας μέσω της επιλογής “Νέα Καταχώριση” η εγγραφή θα είναι μέρος της διαδικασίας αυτής. Σε αυτή την περίπτωση, η καταχώρισή σας έχει αποθηκευτεί προσωρινά στις “Πρόχειρες (drafts)”. Μετά την εγγραφή σας, μπορείτε να ενεργοποιήσετε την καταχώρισή σας απο: ο Λογαριασμός μου -> Μενού -> Οι Μεταφορές μου -> Πρόχειρες (drafts). Σαν χρήστης μπορείτε να εγγραφείτε ως Ιδιώτης ή ως Εταιρεία. Και στις δύο περιπτώσεις η εγγραφή είναι δωρεάν.
Για
να διαχειριστείτε τον λογαριασμό σας και να έχετε όλες τις πληροφορίες
που χρειάζεστε σχετικά με τις καταχωρίσεις σας αρκεί να συνδεθείτε στο
ecometafores.gr και να μεταφερθείτε στο “ο Λογαριασμός μου”. Από το μενού που
βρίσκεται στην αριστερή περιοχή της σελίδα έχετε την δυνατότητα να
δείτε: -Γενική
εικόνα: από αυτή την περιοχή μπορείτε να έχετε μια γενική εικόνα
σχετικά με την κατάσταση του λογαριασμού σας, δηλαδή αν ο λογαριασμό
σας είναι ενεργός, πότε εγγραφήκατε και στατιστικά στοιχεία σχετικά με
τις μεταφορές σας, δηλαδή πόσες από αυτές είναι ανοιχτές, κλειστές, με
προσφορές και πρόχειρες (drafts). -Τα Μηνύματά μου: Απεσταλμένα και Εισερχόμενα -Οι Μεταφορές μου:
i. Ανοιχτές: οι καταχωρίσεις που δεν έχουν λήξει (η διάρκεια καταχώρισης δεν έχει λήξει) και που είναι ανοιχτές σε προσφορές ii Κλειστές: οι καταχωρίσεις που έχουν λήξει (η διάρκεια καταχώρισης έχει λήξει) χωρίς να έχει γίνει αποδεκτή κάποια από τις προσφορές. Τις κλειστές έχετε την δυνατότητα να τις
ενεργοποιήσετε ξανά
iii. Πρόχειρες: οι καταχωρίσεις που δεν έχετε ενεργοποιήσει ακόμη
iv.
Με εκκρεμότητα Εγγύησης: οι καταχωρίσεις για τις οποίες έχετε αποδεχτεί
τις προσφορές από τις μεταφορικές εταιρείες και εκκρεμεί η πληρωμή
της εγγύησης από εσάς
v.
Ολοκληρωμένες: οι καταχωρίσεις για τις οποίες έχετε αποδεχτεί τις
προσφορές από τις μεταφορικές εταιρείες και που έχετε καταβάλει την
εγγύηση
-Αξιολόγηση:
εδώ μπορείτε να δείτε τις αξιολογήσεις που σας έχουν κάνει οι
μεταφορικές εταιρείες καθώς και να αφήσετε σχόλια
προς τις μεταφορικές εταιρείες -Στοιχεία Λογαριασμού: από αυτό το πεδίο μπορείτε να διαχειριστείτε: i.Τον Κωδικό Πρόσβασης ii.Την Ενημέρωση Στοιχείων (ταχυδρομική διεύθυνση, τηλεφωνικό αριθμό, ηλεκτρονική διεύθυνση (email), την περιγραφή του προφίλ σας κλπ) iii.Τις απαραίτητες ρυθμίσεις της Υπηρεσίας Ειδοποιήσεων iv.Την Αναφορά στο ecometafores.gr περιπτώσεων κακής χρήσης του από άλλους χρήστες ή μεταφορικές εταιρείες v.Το
Ιστορικό Πληρωμών δηλαδή όλες τις πληρωμές εγγυήσεων που έχετε καταβάλει στις
μεταφορικές εταιρείες προκειμένου να διεκπεραιώσουν τις μεταφορές σας Το ecometafores.gr αποθηκεύει ελάχιστα από τα προσωπικά σας στοιχεία και πληροφορίες και η αποθήκευση αυτή γίνεται σε ασφαλείς διακομιστές. Ως επιπλέον μέτρο ασφάλειας δεν αποθηκεύονται αριθμοί πιστωτικών καρτών και αριθμοί τραπεζικών λογαριασμών. Όταν πληρώνετε την εγγύηση, αυτή η διαδικασία γίνεται είτε μέσω κατάθεσης σε τραπεζικό λογαριασμό είτε μέσω τρίτων, αξιόπιστων και ασφαλών διαδικτυακών τόπων (paypal και winbank της τράπεζας Πειραιώς). Ο λογαριασμός σας στο ecometafores.gr θα είναι ασφαλής εάν θα έχετε ένα δυνατό κωδικό πρόσβασης, δηλαδή έναν κωδικό που θα τον θυμάστε εσείς και θα είναι δύσκολο να ανακαλυφθεί. Επίσης όταν έχετε τελειώσει τις συναλλαγές και ειδικά όταν δεν χρησιμοποιείτε τους δικούς σας υπολογιστές θα πρέπει οπωσδήποτε να αποσυνδέεστε από τον λογαριασμό σας πατώντας την επιλογή “ έξοδος”. Εσείς και Μόνο εσείς είστε υπεύθυνοι για την ασφάλεια του λογαριασμού σας. Το ecometafores.gr δεν έχει ευθύνη για την ασφάλεια του λογαριασμού σας. Για να επανακτήσετε τον κωδικό πρόσβασης ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: Πηγαίνετε στην Αρχική σελίδα του ecometafores.gr. Πατήστε στην "Σύνδεση" που βρίσκεται πάνω δεξιά στην σελίδα. Στην οθόνη σας εμφανίζεται η φόρμα σύνδεσης "Είμαι ήδη μέλος στο ecometafores.gr ". Πατήστε στο "Ξεχάσατε το "Όνομα Χρήστη" ή τον "Κωδικό Πρόσβασης";" και στην νέα φόρμα συμπληρώνετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) και το όνομα χρήστη. Στην συνέχεια θα λάβετε ένα email με τον νέο κωδικό πρόσβασης. Στην περίπτωση που έχετε ξεχάσει το όνομα χρήστη τότε συμπληρώνετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) στην φόρμα ανάκτησης ονόματος χρήστη. Και σε αυτή την περίπτωση θα λάβετε ένα email με το όνομα χρήστη. |